Młodszy Specjalista / Starszy Referent w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XV w Poznaniu w Departamencie Kontroli (wykształcenie wyższe lub średnie medyczne)
Numer ogłoszenia: DK/22/204
Miejsce pracy: Poznań
2 etaty / umowa o pracę
Termin składania ofert 02.02.2023 r.
Szczegóły oferty
- prowadzenie postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających przewidzianych dla Terenowego Wydziału Kontroli;
- przygotowywanie korespondencji w związku z prowadzonymi sprawami;
- opracowywanie ankiet kierowanych do świadczeniobiorców;
- udział w opracowywaniu dokumentów na potrzeby rozpatrzenia odwołania od wyników kontroli i czynności sprawdzających;
- realizacja zadań związanych z rozliczaniem wyników finansowych kontroli i czynności sprawdzających;
- opracowywanie i przekazywanie wniosków z kontroli i czynności sprawdzających;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
- współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych Funduszu w zakresie realizacji wspólnych zadań, szczególnie w zakresie rozliczania skutków finansowych kontroli i czynności sprawdzających.
Wymagania konieczne:
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: młodszego specjalisty:
- wykształcenie wyższe medyczne - minimum rok pracy zawodowej,
- wykształcenie średnie medyczne - minimum 4 lata pracy zawodowej;
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: starszego referenta:
- wykształcenie wyższe medyczne – nie jest wymagane doświadczenie zawodowe,
- wykształcenie średnie medyczne, minimum 3 lata pracy zawodowej.
Wykształcenie należy potwierdzić świadectwami / kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- doświadczenie zawodowe:
- w obszarze udzielania świadczeń opieki zdrowotnej,
- w obszarze organizacji udzielania świadczeń opieki zdrowotnej,
- w administracji publicznej w obszarze funkcjonowania podmiotów leczniczych,
- w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji;
- dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej w Polsce, w tym dotyczących kontroli realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia łatwość przyswajania nowych informacji;
- studia podyplomowe, kursy, szkolenia z dziedziny ochrony zdrowia;
- umiejętności:
- analitycznego i syntetycznego myślenia,
- identyfikacji ryzyk i formułowania wniosków,
- wykonywania zadań pod presją czasu,
- planowania i organizacji pracy własnej,
- pracy w zespole;
- odpowiedzialność, rzetelność i terminowość;
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW