Ogłoszenie numer: 6686745, z dnia 2022-03-14
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Młodszy Specjalista / Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych - Sekcja Kontraktacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MS/S/SS/DPU/03/22
Opis stanowiska
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności:
- Opiniowanie w wyznaczonych terminach wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR) i ich zmian,
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów,
- Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami,
- Udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
• weryfikacja formalna wniosków,
• ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
• weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
• bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
• przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami. - Udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR),
- Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych,
- Przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami,
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP w zakresie narzędzi informatycznych wspomagających kontraktowanie,
- Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań,
- Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów,
- Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie,
- Przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań,
- Przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług przy realizacji zadań,
- Współpraca w zakresie realizacji zadań Departamentu Usług Proinnowacyjnych (DPU) oraz innych powierzonych zadań,
- Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań,
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów.
Wymagania
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe - minimum licencjat - (w zależności od stanowiska oraz stopnia spełnienia wymagań: średnie dla młodszego specjalisty, wyższe - minimum licencjat dla specjalisty lub starszego specjalisty).
- Doświadczenie zawodowe: 5 lata doświadczenia zawodowego - (w zależności od stanowiska oraz stopnia spełnienia wymagań: 2 lata w przypadku młodszego specjalisty, 3 lata w przypadku specjalisty, 5 lat w przypadku starszego specjalisty).
- Doświadczenie w zakresie kontraktowania programów / projektów.
- Wiedza:
- Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
- Znajomość zasad pomocy publicznej.
- Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
- Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych).
- Umiejętności:
- Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
- Umiejętność współpracy.
- Umiejętność organizacji i planowania.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Gotowość do podróży służbowych.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
- Doświadczenie zawodowe:Minimum 5 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub kontraktowaniem programów / projektów - (w zależności od stanowiska oraz stopnia spełnienia wymagań: 2 lata w przypadku młodszego specjalisty, 3 lata w przypadku specjalisty, 5 lat w przypadku starszego specjalisty).
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
- Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
- Wiedza:
- w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych.
- Znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu.
- Znajomość zasad rachunkowości.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
- Praktyczna znajomość Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
- Umiejętności:
- MS Excel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu itp.).
- Prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych).
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Premię regulaminową
- Prywatną opiekę medyczną
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Szkolenia
- Atrakcyjną lokalizację
- Wydarzenia integracyjne
- Programy socjalne
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.