PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działania 2.28 Startup Booster Poland) w szczególności:
- opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie naboru, oceny projektów i zawierania umów;
- organizacja i udział w działaniach informacyjnych o programie, w tym w spotkaniach dla wnioskodawców oraz przygotowywanie interpretacji i wyjaśnień dotyczących dokumentacji konkursowej;
- obsługa procesu oceny wniosków o dofinansowanie, w tym udział w pracach Komisji Oceny Projektów oraz w postępowaniu odwoławczym;
- obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów;
- realizacji postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług.
- wykształcenie wyższe;
- minimum sześć miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w procesie oceny projektów finansowanych ze środków publicznych;
- znajomość aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków publicznych, w szczególności Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce;
- znajomość ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027;
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office.
- wykształcenie na kierunkach obejmujących prawo, zarządzanie i ekonomię;
- powyżej sześciu miesięcy doświadczenia:
- w pracy w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości;
- w realizacji projektów doradczych dla przedsiębiorstw;
- w przygotowywaniu dokumentacji konkursowych;
- w realizacji postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług.
- znajomość ekosystemu startupowego;
- znajomości podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych, uregulowań prawnych, szczególnie: finansów i rachunkowości, pomocy publicznej, prawa zamówień publicznych.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.
Termin zgłoszeń: 17 listopada 2024 r.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.