Chcesz, aby Twoja praca miała znaczenie?
W Enigma SOI zapewniamy bezpieczeństwo Państwu, Instytucji, Obywatelowi w formie sprzętowej i aplikacyjnej. Dołącz do nas na stanowisku:
Jesteśmy firmą produktową. W ramach jednej firmy możesz pracować w wielu projektach i mieć kontakt z różnymi technologiami. Rozwijamy własne oraz integrujemy zewnętrzne rozwiązania w zakresie szeroko pojętego bezpieczeństwa IT: ochrona informacji, uwierzytelnienie i autoryzacja, podpis elektroniczny, kryptografia, biometria, zarządzanie tożsamością, szyfratory, obrączki dla skazanych.
Większość zatrudnionych u nas osób to osoby techniczne. Osoby z dużą wiedzą praktyczną kierują zespołami nadzorując realizację projektów. Osoby z mniejszym doświadczeniem mogą liczyć na wsparcie wykwalifikowanych pracowników oraz współrealizować zadania w niezależnych zespołach projektowych.
Wierzymy, że kluczem do osiągnięcia sukcesu jest bliska współpraca dlatego stawiamy na małe zespoły i bezpośrednią komunikację z każdym niezależnie od pełnionej funkcji. Mamy płaską strukturę, nie mamy dress code’u.
Wspieramy lokalne środowiska, akcje dobroczynne i bierzemy aktywny udział w wydarzenia charytatywnych.
Używamy: Windows, linux, Vmware, Docker, AD, MS Office, O365
O zespole: dołączysz do wewnętrznego zespołu IT wspierającego naszych pracowników (zespoły biznesowe, techniczne i administracja). Podział pracy: 70% wparcie użytkowników, 20% wparcie administratorów systemów i sieci, 10% rozwój i wdrożenia. Możesz spodziewać się zadań związanych z rozwiązywaniem problemów informatycznych użytkowników korzystających z wewnętrznych systemów w firmie Comp i EnigmaSOI. Będziesz przygotowywać i konfigurować sprzętu IT dla użytkowników, zakładać i konfigurować konta użytkowników. Współpraca z administratorami systemów i sieci w utrzymaniu, rozwoju firmowych sieci (LAN, WAN) i systemów IT.
Możliwość rozwoju w kierunku Administrator sieci i systemów.
Lokalizacja: biuro ul. Jutrzenki 116, Warszawa/ okazjonalna praca hybrydowa
- znajomość instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych Windows i Linux od strony stacji roboczych
- znajomość instalacji i konfiguracji systemów, np. pocztowych, oprogramowania klienckiego, pakietu MS Office, O365
- znajomość budowy i konfiguracji komputerów PC
- umiejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych
- znajomość konfiguracji sieci LAN, WIFI od strony stacji roboczych
- podstawowa znajomość protokołu TCP IP
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- chęć do nauki i rozwoju
- wysokie umiejętności interpersonalne – będziesz pierwszym punktem kontaktu dla pracowników
- podejmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń informatycznych w systemie Helpdesk
- udzielanie zdalnej i bezpośredniej pomocy w biurze użytkownikom
- przygotowywanie i wydawanie sprzętu i urządzeń peryferyjnych
- zarządzanie kontami użytkowników w AD i w dziedzinowych systemach
- obsługa telefonów i urządzeń mobilnych w tym zarządzanie usługami (pakiety danych, roamingi)
- obsługa sal konferencyjnych przed spotkaniami od strony informatycznej (sprzęt IT do wsparcia spotkań, systemy wideokonferencyjne, systemy nagłośnieniowe, rzutniki, ekrany)
- zarządzanie gniazdami logicznymi zgodnie z wymaganiami użytkowników
- współpraca z administratorami systemów i sieci
- Rozwój: różnorodne projekty: różnorodne zadania, praca przy autorskich produktach; regularny feedback; udziału w kierunkowych szkoleniach/ warsztatach branżowych, certyfikacje; rozpisane ścieżki kariery; narzędzia pracy; wsparcie doświadczonych osób.
- Równowagę: bezpieczeństwo i stabilizację; umowę o pracę/ B2B; praca zgodnie z polskim kalendarzem i godzinach; niekorporacyjna atmosfera; zdefiniowany zakres zadań; imprezy integracyjne; grupy sportowe; strefa relaksu.
- Szacunek dla indywidualności: otwartość na pomysły i inicjatywy pracownicze; autonomię.
- Płaską strukturę: organizacja w stu procentach o kapitale polskim.
- Dodatkowo: Medicover; Multisport; dofinansowanie wypoczynku indywidualnego i obozów/kolonii dzieci.
- Dostępność benefitów zależy od rodzaju umowy.