PKP Informatyka to dostawca nowoczesnych usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
Młodszy Specjalista/Specjalista ds. Service Desk
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od użytkownika
- współpraca z użytkownikiem
- nadzór nad aplikacjami
- wspomaganie użytkownika przy przetwarzaniu aplikacji
- monitorowanie pracy serwerów
- monitorowanie obsługi zgłoszeń
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne/informatyczne
- obsługa komputera,
- biegłe posługiwanie się programami pakietu Office: Word i Excel,
- umiejętność współpracy z klientem,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność komunikacji słownej i pisemnej,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w stresie,
- znajomość narzędzia OTRS
Oferujemy:
- praca w systemie równoważnych norm czasu (turnus)
- odpowiedzialna rola w firmie planującej dalszy, intensywny rozwój,
- współtworzenie sukcesu nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych w tym prywatna opieka medyczna