Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego (FOOD)
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:
- Pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń od momentu wpłynięcia zamówienia do systemu, aż do opieki posprzedażowej, wyjaśnianie niezgodności, ustalanie terminów, na życzenie klienta informowanie o przebiegu zlecenia oraz przekazywanie wyników badań).
- Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów (dbanie o dobre relacje z dedykowanymi, stałymi klientami, pielęgnowanie długofalowej współpracy, raportowanie działań).
- Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań (weryfikacja systemowa, stały kontakt z klientem w tym zakresie)
- Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi.
- Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton.
- Dbanie o terminowość oraz przepływ informacji pomiędzy działami wewnątrz organizacji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (chemiczne, technologia żywności bądź pokrewne) warunek konieczny ze względu na codzienne wsparcie merytoryczne dla naszych klientów).
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej (ustalanie priorytetów, finalizacja rozpoczętych zadań, radzenie sobie z nagłymi sytuacjami).
- Doświadczenie w branży laboratoryjnej będzie atutem.
- Wysoka orientacja na realizację celów (samodzielne, różnorodne działania mające na celu rozwiązywanie bieżących problemów, szukanie nowych możliwości doskonalenia i usprawniania swojej pracy w celu dążenia do wypracowania określonych celów oraz najwyższej obsługi klienta).
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia poprzez gwarantowaną umowę o pracę.
- Pakiet medyczny - LUX MED.
- Ubezpieczenie na życie - GENERALI.
- Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, imprezy okolicznościowe dla dzieci).
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Udział w systemie poleceń (polecamy osobę z zewnątrz, a za to możemy otrzymać dodatkowe wynagrodzenie).
- Dostęp do platformy kafeterynej (wymieniamy punkty na bilety do kina, teatru etc.).
- Możliwość zdobycia dużego praktycznego doświadczenia od doświadczonych osób.
- Udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych.
- Możliwość pracy hybrydowej na ustalonych zasadach.