Misją LOTAMS jest oferowanie usług najwyższej jakości poprzez wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z najwyższymi standardami, by zapewnić niezawodność operacji lotniczych i bezpieczeństwo pasażerom.
- Realizacja procesów zakupowych na części i materiały niezbędnych do wykonania przeglądów statków powietrznych
- Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień
- Koordynowanie obsługi statków powietrznych pod kątem dostępności części i materiałów lotniczych
- Koordynowanie transportu zamówionych części i materiałów lotniczych
- Współpraca z firmami spedycyjnymi
- Realizowanie wysyłek części i materiałów należących do klientów
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy (obsługa klienta, obszary wykonawcze)
- Uczestnictwo w spotkaniach operacyjnych
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: logistyka, ekonomia, zarządzanie)
- Znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Dokładność i dobra organizacja pracy własnej
- Inicjatywa, kreatywność i skuteczne działanie pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w zakupach/logistyce w firmie produkcyjnej
- Znajomość branży lotniczej
- Prywatną opiekę medyczną
- Atrakcyjny system premiowy
- Preferencyjne ceny biletów lotniczych
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.