ENEA Centrum Sp. z o.o.
informuje, że poszukuje kandydatów/kandydatki na stanowisko:
-
wykształcenie średnie techniczne lub niepełne wyższe/wyższe (kierunkowe)
-
doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi Windows 7/8
-
zaawansowana znajomość biurowych pakietów rodziny Microsoft – MS Word, MS Excel, MS Access
-
wiedza techniczna dotycząca budowy i działania komputerów
-
doświadczenie w niewielkich naprawach oraz diagnozowaniu uszkodzeń
-
prawo jazdy kategorii B
-
bierna znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej
-
znajomość środowiska Windows Srv 2003/2008
-
znajomość usługi MS Exchange Server (2007/2010/2013) oraz Active Directory
-
znajomość zagadnień związanych z administracją sieciami komputerowymi LAN/WAN oraz rozwiązań sieciowych CISCO
-
umiejętność tworzenia oraz czytania dokumentacji technicznej.
-
umiejętności pracy w zespole
-
umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy
-
samodzielności w realizacji zadań
-
analitycznego podejścia w diagnozowaniu obsługiwanych problemów
-
determinacji w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych
-
umiejętności pracy pod presją czasu przy równoczesnym wsparciu licznych potrzeb biznesowych
-
bardzo dobrej organizacji pracy oraz sumienności
-
umiejętności komunikacyjnych pozwalających na wsparcie i bezpośredni kontakt z użytkownikami sprzętu
-
punktualności, dyspozycyjności
-
wysokiej kultury osobista.
-
Realizacja procesu wsparcia klientów wewnętrznych w ramach wsparcia na stacjach roboczych (PC, sprzęt mobilny, peryferia), w tym obsługa incydentów i problemów związanych z usługami, systemami i infrastrukturą IT:
-
wsparcie użytkowników w zakresie komputerowego stanowiska pracy
-
obsługa zgłoszeń użytkowników
-
realizacja zmian uprawnień użytkowników na stanowisku pracy
-
Obsługa i utrzymanie Komputerowych Stanowisk Pracy:
-
zarządzanie parkiem sprzętowym (stacje robocze, urządzenia peryferyjne)
-
zarządzanie licencjami dla stanowiska pracy użytkownika
-
wymiana sprzętu informatycznego, tworzenie (prowadzenie, modyfikacje) lokalnej bazy danych konfiguracji sprzętu komputerowego, urządzeń
-
diagnozowanie uszkodzeń i ocena dalszej użyteczności sprzętu eksploatowanego na Komputerowych Stanowiskach Pracy
-
zarządzanie gwarancjami - nadzór nad wykonywaniem serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla obsługiwanego sprzętu
-
zapewnienie usługi drukowania, utrzymywanie urządzeń drukujących w ruchu, usuwanie błędów, wymiana materiałów eksploatacyjnych
-
umowę o pracę
-
samodzielność w pracy
-
możliwość i rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji