Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie.
Zatrudniamy ponad 1200 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad 2 mln
Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój, stawiamy na
różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Młodszy Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- telefoniczne oraz zdalne wsparcie użytkowników – pierwsza linia wsparcia technicznego
- rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT
- instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
- współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
Oczekujemy
- mile widziani studenci (3, 4, 5 rok studiów)
- ogólnej wiedzy w obszarze informatyki: stacje robocze, systemy informatyczne, drukarki
- znajomości zagadnień związanych z administracją sieciami komputerowymi
- znajomości środowiska Active Directory
- dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
- umiejętności szybkiego uczenia się oraz chęci poznania nowych obszarów związanych z informatyką
- zdolności przewidywania i analizowania problemów
- nastawienia na pomoc użytkownikom
- umiejętności pracy w zespole
- dobrej organizacji pracy, sumienności
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- dofinansowanie do karty MultiSport
- możliwość rozwoju i zdobywanie wiedzy z zakresu IT
- pracę w dużej, międzynarodowej organizacji