Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań.
Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:
Młodszy Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Numer referencyjny: MSWKAUM/10/2020/W
Region: mazowieckie
Numer referencyjny: MSWKAUM/10/2020/W
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- instalację i konfigurację oprogramowania w aptekach przystępujących do programów partnerskich,
- weryfikację i rozwiązywanie problemów, mających wpływ na prawidłowe działanie zainstalowanego oprogramowania,
- dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,
- obsługę i monitorowanie procesów związanych z programami partnerskimi,
- eskalację złożonych problemów zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług IT,
- telefoniczny i zdalny kontakt z klientem w związku z prowadzonym wsparciem.
Od kandydatów oczekujemy:
- znajomości środowiska Windows, środowiska internetowego oraz umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS-Office,
- stosowania się do obowiązujących w firmie procedur i standardów,
- wysokiego poziomu komunikatywności oraz orientacji na klienta,
- samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
- zdolności analitycznego myślenia,
- gotowości do uczenia się oraz dokładności w realizowanych zadaniach.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
- doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnej charakterystyce,
- podstawowa znajomość języka SQL i baz danych.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
- pracę z autorskimi systemami informatycznymi stworzonymi na potrzeby wsparcia klienta,
- program szkoleń wewnętrznych,
- umowę o pracę na pełny etat,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych:
- ZDROWIE;
- BEZPIECZEŃSTWO;
- FINANSE;
- RODZINA.