Młodszy Specjalista Service Desk IT
Miejsce pracy: Warszawa
- Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów
- Konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług IT, a także sieci komputerowej
- Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury oraz systemów IT
- Studia zaoczne lub wykształcenie wyższe techniczne w kierunku IT
- Chęci rozpoczęcia swojej przygody w świecie IT
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Helpdesku lub Service Desku
- Znajomość sprzętu komputerowego
- Umiejętność poruszania się w usługach Active Directory, DNS, VPN
- Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows oraz narzędzi MS Office
- Wiedza w zakresie zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN
- Samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność samodzielnej diagnozy w poszukiwaniu rozwiązania problemu
- Wsparcie merytoryczne Specjalistów z Zespołu Service Desk
- Możliwość zdobycia wiedzy oraz praktycznego doświadczenia w obszarze IT
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali
- Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
- Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach