Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Realizację czynności, związanych z zadaniami realizowanymi w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości w projektach Centrum Rozwoju MŚP oraz Enterprise Europe Network (w tym o charakterze pomocniczo-technicznym), obejmujących:
- udział w testowaniu i osadzaniu nowych e-kursów na platformie Akademii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
- weryfikację treści scenariuszy oraz zawartości merytorycznej na kolejnych etapach opracowywania e-kursów, w tym pod kątem poprawności stylistycznej i językowej;
- wsparcie mailowe i telefoniczne użytkowników e-szkoleń w zakresie funkcjonowania platformy e-learningowej Akademia PARP;
- udział w przygotowaniu i korektę językową (błędów: ortograficznych, literowych, gramatycznych, interpunkcyjnych i stylistyczna) wszelkich materiałów dotyczących kursów e-learningowych, realizowanych w ramach Akademii PARP oraz innych publikacji i materiałów audiowizualnych, realizowanych w ramach projektu Enterprise Europe Network i CR MŚP;
- udział w zamawianiu produktów i usług w drodze ustawy Prawo zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych;
- udział w realizacji innych działań promocyjno-informacyjnych Departamentu.
- wykształcenie: Student 3,4 lub 5 roku studiów z zakresu polonistyki, dziennikarstwa, socjologii, stosunków międzynarodowych, lingwistyki
- doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 miesięczny staż pracy przy realizacji korekt językowych, zarządzaniu platformami CMS/LMS lub obsłudze klienta w projektach teleinformatycznych
- podstawowy poziom wiedzy na temat tworzenia materiałów dydaktycznych lub treści informacyjnych (np. publikacje, artykuły, prezentacje multimedialne)
- poziom obsługi programów komputerowych – Microsoft Office (min. word i powerpoint) w stopniu zaawansowanym
Wymagania pożądane:
- wykształcenie: Licencjat lub magister polonistyki, dziennikarstwa, socjologii, stosunków międzynarodowych, lingwistyki lub podobne,
- doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, zarządzaniu platformami CMS/LMS min. 3 miesiące
- dobra znajomość tematyki tworzenia materiałów dydaktycznych, w tym kursów e-learningowych,
- poziom znajomości języka obcego – angielski na poziomie komunikatywnym
- poziom obsługi programów komputerowych – podstawowa znajomość programów Adobe Ilustrator, Adobe Photoshop, PowToon, Articulate
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- regulaminowa premia kwartalna,
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z karty multisport,
- dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.