- przyjmowanie i ewidencja podań,
- przedłużanie ważności legitymacji studenckich,
- przygotowywanie zaświadczeń dla studentów,
- korespondencja e-mailowa ze studentami,
- obsługa telefoniczna studentów,
- obsługa bezpośrednia studentów,
- rozwiązywanie bieżących spraw studenckich,
- zaangażowanie w działania mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku BOS,
- zaangażowanie w działania mające na celu wzrost satysfakcji studentów w zakresie obsługi BOS.
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów),
- min. rok doświadczenia w obsłudze klienta,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem,
- umiejętność pracy pod presją czasu i sytuacjach stresowych, klientocentryczna postawa,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista, terminowość,
- dyspozycyjność (praca w weekendy wg ustalonego grafiku).
- zatrudnienie na umowę na pełen etat,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- szkolenia grupowe i indywidualne,
- dofinansowanie do nauki,
- udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, Medicover Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.
Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie do 01.12.2024
swoich aplikacji (CV) za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Uniwersytet WSB Merito
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Nasza oferta studiów wyższych, podyplomowych i szkoleń stworzona jest zgodnie z ideą work-life balance.
Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.