Poszukujemy osoby na stanowisko:
- diagnostyka i usuwanie problemów niepoprawnie funkcjonującego sprzętu komputerowego
i oprogramowania - montaż i konfiguracja stacji roboczych
- konfiguracja urządzeń sieciowych
- drobny development w zakresie aplikacji 0365 (makra, skrypty, workflow)
- bieżące wsparcie użytkowników (helpdesk) – I-a linia wsparcia
- monitorowanie infrastruktury informatycznej wraz z diagnostyką problemów w niej występujących
- wykształcenie średnie kierunkowe
- język angielski komunikatywny w mowie i piśmie - poziom umożliwiający swobodne korzystanie z dokumentacji oraz kontakt z II linią wsparcia
- umiejętność budowania długotrwałych relacji ze współpracownikami
- umiejętności planowania i organizacji pracy własnej
- nastawienie na skuteczność oraz terminowość realizacji zadań
- nastawienie na klienta
- odporność na stres
- asertywność
- wysoka kultura osobista
- praca zespołowa
- komunikatywność
- doświadczenie na podobnym stanowisku 1-2 lata
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane informatyczne (lub pokrewne)
- znajomość sprzętu komputerowego w zakresie: konfiguracji, instalacji, diagnozowania usterek i naprawy komputery, tablety, smartfony
- dobra znajomość systemów z rodziny Windows, Linux
- znajomość aplikacji z rodziny Microsoft Office (O365)
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN, WAN i WLAN oraz łączności GSM Data
- wiedza dotycząca systemów Windows Server i usług systemowych (AD, DHCP, DNS, WSUS)
- predyspozycje i plany rozwoju osobistego w kierunku programowania – proste skrypty administracyjne w PowerShell, PowerApps
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premię roczną
- Umowę o pracę
- Elastyczny czas pracy
- Profesjonalne wdrożenie – szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe (w tym wprowadzające szkolenia produktowe)
- Hybrydowy system pracy – na etapie wdrożenia do pracy: praca stacjonarna, po wdrożeniu: 3 dni pracy w biurze, 2 dni Home Office
- Służbowy laptop oraz telefon
- Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną (pakiet Medicover oraz duża sieć placówek medycznych współpracujących w całej Polsce)
- Multikafeterię MyBenefit (w tym kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną)
- Ubezpieczenie na życie
- Karty lunchowe Edenred
- Kompleksowy program wellbeingowy: platforma Wellbee
- Premia za staż pracy
- Porady prawne
- Dofinansowanie urlopu
- Dofinansowanie studiów podyplomowych lub MBA
- Dofinansowanie szkoleń, w tym nauki języka angielskiego
- Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna
- Możliwość dołączenia do firmowej grupy aktywnych biegaczy oraz rowerzystów
- Bezpłatny parking
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmyToyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).Ludzie są naszą pasjąKlienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.The Toyota wayNasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.