Forma współpracy: umowa zlecenie (stawka godzinowa + system premiowy)
Tryb: hybrydowy (szkolenie stacjonarnie, później możliwość pracy z domu)
Godziny: sam/-a układasz grafik, pracujemy pon.-pt. w godzinach 8:30-20:00
Start współpracy: od 19.06 lub 3.07
Długość zlecenia: min. 3 miesiące (z możliwością przedłużenia)
Wymiar: min. 120 h/msc.
Elastyczna praca na wakacje!
- Realizacja połączeń wychodzących do klientów T-Mobile
- Sprzedaż wskazanych produktów i usług
- Utrzymanie i rozwijanie bazy klientów
- Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
- Zdolności sprzedażowe i negocjacyjne
- Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Otwartość na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności
- Płynna znajomość języka polskiego
- umowa zlecenie
- praca hybrydowa
- elastyczne godziny pracy
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
- Brak dress code'u - u nas możesz być sobą,
- Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.