Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Tryb pracy: Hybrydowy
Rekrutacja zdalna
- Sprzedaż produktów i usług T-Mobile, w tym rozwiązania ICT
- Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami Biznesowymi
- Realizacja planów jakościowych
- Opieka nad powierzonym portfelem Klientów i aktywne wspieranie ich biznesu (małe i średnie przedsiębiorstwa)
- Mailowa i telefoniczna obsługa Klientów Biznesowych
- Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klienta z zakresu portfolio produktowego T-Mobile i Spółek z Grupy
- Realizowanie założonych celów sprzedażowych na przypisanym portfelu klientów oraz
- Prowadzenie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów
- Prowadzanie dokumentacji pozwalającej na prognozowanie i raportowanie sprzedaży
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta
- Komunikatywność, zaangażowanie i motywacja w dążeniu do celów
- Umiejętność do prowadzenia negocjacji
- Znajomość produktów ICT (dodatkowy atut)
- Umiejętność w zakresie sprzedaży usług B2B oraz doświadczenie w pozyskiwaniu klientów
- Nastawienie na sukces zarówno swój jak i całego zespołu;
- Nieszablonowe i pozytywne myślenie :)
- Stały rozwój – Zapewnimy Ci dostęp do wielu ciekawych szkoleń i webinarów, a dookoła Ciebie będzie wiele specjalistów i specjalistek, którzy chętnie wesprą Cię w zdobywaniu nowego doświadczenia i podzielą się swoją wiedzą.
- Samodzielność w wykonywaniu zadań, ale nie martw się, nie zostaniesz pozostawiony/-a sam/-a sobie. Wdrożymy Cię na stanowisko, a później będziesz mieć dużą swobodę w działaniu (a jeśli będziesz potrzebować pomocy - zawsze ją otrzymasz) :)
- Sprzęt służbowy, a jeśli pojawisz się w biurze - bezpłatne miejsce parkingowe.
- I wiele, wiele więcej – o szczegółach opowiemy Ci na rozmowie!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.