- Sprzedaż telefoniczna produktów technicznych marki Würth, które stosowane są w codziennej pracy naszych klientów
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami poprzez regularny profesjonalny kontakt i doradztwo w zakresie stosowanych produktów
- Rozszerzanie asortymentu produktów u istniejących klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym regionie Polski
- Odpowiedzialność za realizację założonego poziomu sprzedaży oraz strategii Firmy
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży telefonicznej
- Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży telefonicznej produktów lub usług
- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel
- Zapał do pracy oraz zorientowanie na realizację celów sprzedażowych
- Umiejętność organizowania czasu pracy, sumienność i dokładność
- Przejrzyste zasady wynagradzania – podstawa plus prowizje sprzedażowe
- Umowa o pracę
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe
- Możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu
- Szacunek do pracownika i efektywnej pracy
- Dofinansowanie do zajęć sportowych oraz prywatnej opieki medycznej
- Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki do 14.00
Jeśli interesuje Cię praca w międzynarodowym i pełnym wyzwań środowisku oraz chcesz zdobywać nowe kwalifikacje i umiejętności – zapraszamy Cię do Würth Polska.
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 30 lat. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 690 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 33 sklepy stacjonarne oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.