Niepubliczna Uczelnia Wyższa funkcjonująca na rynku szkolnictwa wyższego od ponad 20 lat. To jeden z najdynamiczniej rozwijających się podmiotów w obszarze szkolnictwa wyższego czego przykładem są liczne projekty realizowane ze środowiskiem społeczno-gospodarczym, a także Projekty współfinansowane ze środków UE. Uczelnia od lata współpracuje z biznesem, rozwija swój potencjał, co lokuje ją w gronie stabilnych pracodawców.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. promocji i eventów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie portali społecznościowych uczelni oraz dbanie o atrakcyjność i poprawność strony uczelni;
- promocji uczelni w mediach;
- udział w reprezentowaniu uczelni na zewnątrz tj. targi edukacyjne i branżowe [pełna odpowiedzialność za organizację po stronie administracji uczelni];
- współpracy pomiędzy uczelnią, a podmiotami zewnętrznymi w zakresie promocji uczelni;
- obsługa organizacyjno-logistyczna wszystkich wydarzeń uczelni [seminaria, konferencje, kongresy itp.];
- inicjowanie i przygotowywanie wydarzeń promocyjnych;
- budowanie i wzmacnianie marki uczelni oraz dbanie o pozytywny wizerunek wśród interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych;
- przygotowywanie materiałów reklamowych/informacyjnych oraz związanych z wydarzeniami na uczelni
- tworzenie przekazów w mediach społecznościowych;
- udział w przygotowywaniu strategii marketingowej uczelni.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane studia na kierunku: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, filologia polska, marketing – nie jest to warunek bezwzględny w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego zgodnego z ogłoszeniem [wówczas wykształcenie średnie potwierdzone świadectwem maturalnym]
- znajomość pakietu Microsoft Office na co najmniej poziomie średniozaawansowanym;
- łatwość tworzenia i redagowania tekstów [pisanie postów reklamowych, przygotowywanie informacji i przekazów medialnych, przygotowywanie informatorów] co najmniej 2 letnie doświadczenie w tym zakresie;
- swobodne poruszania się w środowisku social media;
- doświadczenie w przygotowywaniu eventów, wydarzeń o zasięgu przynajmniej lokalnym; co najmniej 3 letnie doświadczenie;
- wysokie poczucie estetyki;
- samodzielność w działaniu;
- otwartość na szkolenia i naukę;
- umiejętność pracy w zespole [przyjmowanie określonej roli];
- dyspozycyjność i gotowość do pracy w 1-2 soboty w miesiącu + wyjazdy na terenie całego kraju 1-2 w miesiącu w okresie targowym: marzec – czerwiec;
- czynne prawo jazdy [kat. B] -warunek bezwzględny;
- znajomość obsługi aparatu i kamery będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia – um. o pracę;
- dodatkowe godziny wolne w miesiącu płatne;
- możliwość pracy w systemie 4 dni;
- wyjazdy w ramach programu Erasmus;
- prywatną opiekę medyczną;
- szkolenia branżowe z grafiki, reklamy, programów do projektowania;
- spotkania integracyjne;
- paczki świąteczne.