IFS Contact Center w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego. Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia asystenckiego dla kadry zarządzającej na szczeblu Managerskim oraz Senior Managerskim a także kompleksową organizacją pracy biura.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center
Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Center. Co nas wyróżnia?? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania.
Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
Twoja przyszła rola:
- bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych)
- obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów i inne
- pełnienie roli zastępcy Office Managera,
- koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC.
Aplikuj, jeśli:
- pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
- posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
- lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
- znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Kasią
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne