Asseco Data Systems S.A.to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy.
W departamencie Oprogramowania dla Leasingu kreujemy rozwiązania systemowe dla 30 firm leasingowych w Polsce i zagranicą. Nasza główny system LEO Leasing jest stale rozwijany już od ponad 20 lat. Wszystkie systemy tworzone przez nas są wysoce konfigurowalne, tysiące parametrów definiuje ich działanie. Dzięki temu jedna wersja systemu może być używana przez wszystkich klientów jednocześnie. Funkcjonalność obejmuję obsługę każdego aspektu działalności firmy leasingowej (front-end, back-end, księgowość).
Specjalista ds. Service Desk jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń przekazywanych użytkownikowi przez producenta przy ich zakupie.
Specjaliści ds. Service Desk powinni rozumieć potrzeby klientów w odniesieniu do technologii i infrastruktury IT oraz umieć je zastosować w celu przyspieszenia procesów biznesowych. Wśród ich zadań znaleźć się może pomoc przy wybieraniu i zamawianiu produktu przez klienta, a także przeprowadzanie szkoleń użytkowników. Konsultanci mogą być zaangażowani zarówno w sprzedaż, jak i obowiązki techniczne.
- diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych)
- udzielanie wsparcia Klientowi
- identyfikacja potrzeb Klientów
- rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń oraz współpraca z dostawcami usług w zakresie bieżących zgłoszeń
- Wsparcie techniczne klientów w zakresie dostarczanego przez firmę oprogramowania w formie telefonicznej, mailowej, poprzez systemy helpdesk, serwis zdalny
- Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych przez Klientów problemów dotyczących oprogramowania
- Testowanie poprawek wprowadzonych do systemu
- Ewidencja kontaktów z Klientami
- Efektywna współpraca z pozostałymi działami wewnątrz firmy
- Znajomość SQL i relacyjnych baz danych (preferowany Oracle)
- Sprawne poruszanie się w zagadnieniach informatycznych (system operacyjny, sieci, MS Office)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie technicznym
- Wykształcenie minimum średnie techniczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Samodzielność
- Myślenie analityczne
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem
- Umowę o pracę / B2B
- Elastyczny czas pracy
- Narzędzia pracy
- Opiekę zdrowotną
- Ubezpieczenie grupowe
- Udział w ciekawych projektach
- Darmową kawę
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Fundusz kulturalny
- Owoce
- Zawody sportowe