Comperia.pl S.A. jest jedną z najpopularniejszych i największych polskich porównywarek produktów dla klientów indywidualnych. Na naszej stronie można szybko i bezpłatnie porównać ofertę kredytów hipotecznych, gotówkowych, samochodowych, a także kart kredytowych, kont osobistych i oszczędnościowych, lokat terminowych, ubezpieczeń oraz usług GSM. Obecnie w ramach grupy Comperia.pl działa 7 portali o tematyce finansowej i telekomunikacyjnej, w tym: Comperia.pl, Telepolis.pl, ComperiaLead.pl i Banki.pl. Miesięcznie odwiedza je ponad 1,5 mln internautów.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Na tym stanowisku odpowiadać będziesz za wsparcie pracowników firmy w zakresie obsługi urządzeń i aplikacji IT.
- pomoc w pierwszej linii wsparcia IT / Helpdesk,
- przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa problemów zgłaszanych przez użytkowników,
- konfigurowanie nowych środowisk pracy,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, ze sprzętem i oprogramowaniem,
- bieżące wsparcie zespołu.
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce o dużym potencjale (wielokrotne wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe),
- stabilne zatrudnienie lub współpracę w pełnym wymiarze godzin,
- dużą samodzielność działania oraz możliwość proponowania nowych rozwiązań,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- partnerską atmosferę pracy w kameralnym zespole,
- pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa).
- bardzo dobrą znajomość budowy i działania komputera PC,
- znajomość środowiska Windows,
- podstawową wiedzę z budowy i działania sieci komputerowych,
- dobrą znajomość pakietów biurowych MS Office,
- jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych (preferowana informatyka lub elektronika)
- możesz podjąć się pracy w pełnym wymiarze godzin (poniedziałek – piątek)
- umiesz pracować w zespole, skutecznie szukać rozwiązań problemów i określać priorytety,
- lubisz się uczyć i poszerzać zakres wiedzy i umiejętności