Młodszy Specjalista Infolinii Przychodzącej
Miejsce pracy: Warszawa
Na początek kilka pytań. Czy...
- Lubisz rozmawiać przez telefon, dobrze się czujesz w obsłudze klienta?
- Nieobca jest Ci idea Customer Experience, której jesteś nie tylko teoretykiem, ale i praktykiem od co najmniej 1 roku?
- Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym?
- W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami fair play i win – win, a gra zespołowa to dla Ciebie czysta przyjemność?
- Chętnie porozmawiasz z klientami w języku angielskim?
Odpowiedziałaś / Odpowiedziałeś twierdząco na większość z nich?
Co czeka Cię na tym stanowisku:
- Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach/produktach/systemach,
- Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci poznać nowe miejsce i obowiązki,
- Codziennym wyzwaniem będzie pomoc telefoniczna naszym klientom (czasami po angielsku).
Jeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie i przyłączyć się do Nas - czytaj dalej :)
To oferujemy:
- Na mecie czeka na Ciebie umowa o pracę,
- Pracujemy przy Pl. Europejskim,
- Wsparcie trenera biznesowego w Twoim rozwoju,
- Twoje własne stanowisko i narzędzia pracy,
- Twój poziom energii będzie stale uzupełniany aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze,
- Na większy głód mamy przerwę na lunch – sam decydujesz, kiedy chcesz z niej skorzystać,
- Dostęp do Karty MultiSport, MultiKafeterii z punktami do realizowania zakupów, platformy do nauki języka angielskiego, BenefitLunch i wielu innych fajnych Multirzeczy,
- Super lokalizacja – pracujemy przy metrze Rondo Daszyńskiego,
- A po cięższych biegach czeka Cię krótszy czas w pracy w piątek.
Jeśli jesteś długodystansowcem, czas na finisz – zaaplikuj :)
- karta Multisport
- program lunchowy
- program kafeteryjny
- języki obce
- krótszy piątek
- dobra lokalizacja
Poznaj
Benefit Systems SA
Benefit Systems SA
Warszawa, Plac Europejski 2
00-844 Warszawa
Warszawa, Plac Europejski 2
00-844 Warszawa
POZNAJ BENEFIT SYSTEMS
Działamy na polskim rynku od 2000 roku i to od nas zaczęła się sportowa rewolucja pracowników. Dzisiaj naszymi klientami są dziesiątki tysięcy pracodawców, świadomych potrzeby dbania o dobrostan swoich pracowników i ponad dwa miliony użytkowników. Witaj w świecie MultiMożliwości!
Proces rekrutacji
- Krok Poznajmy się
- Krok To co, kawa w biurze czy online?
- Krok Chcemy więcej
- Krok Karty na stół