specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Zespołów Call Center
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Zespołów Call Center
BPO International
Warszawa
praca stacjonarna
2068 dni temu
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Zespołów Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
B.P.O. Poland świadczy usługi outsourcingowe w zakresie rozwiązań IT, korespondencji masowej, telefonicznej obsługi klientów, analiz biznesowych, marketingu, reklamy, a także specjalistycznych usług finansowych.
Twoje zadania:
Przygotowanie baz danych oraz konfigurowanie wewnętrznych systemów call center w celu realizacji kampanii sprzedażowych
Wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie obsługi technicznej (nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, rozwiązywanie problemów we współpracy z IT help-desk)
Przygotowywanie raportów cyklicznych oraz ad-hoc
Poszukiwanie nowych rozwiązań i usprawnień we współpracy z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań call center
Nasze wymagania:
Pierwsze doświadczenia w pracy na stanowiskach wsparcia technicznego/ help-desk/ infolinii technicznej
,,Zacięcie techniczne”: zainteresowanie lub podstawowa znajomość budowy i konfiguracji urządzeń sieciowych
Umiejętność myślenia analitycznego i bardzo dobra znajomość MS Excel
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca współpracę z teamami międzynarodowymi
W zamian oferujemy:
Możliwości rozwoju, dużą dynamikę pracy i różnorodne zadania
Zgrany, wspierający się zespół i niekorporacyjną atmosferę
Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy Dofinansowanie do karty Multisport i pakietu medycznego
specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...