B.P.O. Poland świadczy usługi outsourcingowe w zakresie rozwiązań IT, korespondencji masowej, telefonicznej obsługi klientów, analiz biznesowych, marketingu, reklamy, a także specjalistycznych usług finansowych.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Zespołów Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Przygotowanie baz danych oraz konfigurowanie wewnętrznych systemów call center w celu realizacji kampanii sprzedażowych
- Wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie obsługi technicznej (nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, rozwiązywanie problemów we współpracy z IT help-desk)
- Przygotowywanie raportów cyklicznych oraz ad-hoc
- Poszukiwanie nowych rozwiązań i usprawnień we współpracy z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań call center
Nasze wymagania:
- Pierwsze doświadczenia w pracy na stanowiskach wsparcia technicznego/ help-desk/ infolinii technicznej
- ,,Zacięcie techniczne”: zainteresowanie lub podstawowa znajomość budowy i konfiguracji urządzeń sieciowych
- Umiejętność myślenia analitycznego i bardzo dobra znajomość MS Excel
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca współpracę z teamami międzynarodowymi
W zamian oferujemy:
- Możliwości rozwoju, dużą dynamikę pracy i różnorodne zadania
- Zgrany, wspierający się zespół i niekorporacyjną atmosferę
- Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy
Dofinansowanie do karty Multisport i pakietu medycznego