Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
MIEJSCE PRACY: Warszawa, Saska Kępa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom
- Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji
- Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania
- Raportowanie powierzonych zadań
- Administrowanie dokumentacją w systemach IT
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami
- Umiejętności sprzedażowe, analityczne, wyciągania wniosków
- Znajomość programu Microsoft Excel
- Samodzielność w działaniu, jak również umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje przez telefon i w piśmie
OFERUJEMY:
- Pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie
- Współuczestnictwo w interesujących projektach
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia + system prowizyjny
- Możliwość pracy hybrydowej
- Najem pracowniczy samochodów na atrakcyjnych warunkach
- Pakiet medyczny
- Owoce w biurze
- Zajęcia z języka angielskiego na platformie e-learningowej
Poznaj
Eurorent Sp. z o.o.
Poznaj SIXT PolskaSIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.