Hotel Windsor to stylowy czterogwiazdkowy obiekt parkowo hotelowy położony w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim. Jest to jedno z największych centrów konferencyjnych na Mazowszu. Na Klientów biznesowych czeka 35 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 4500m2 oraz 20ha terenu zielonego z parkiem linowym, plażą, oraz przystanią wodną. W hotelu znajdują się dwie restauracje, a szeroka oferta gastronomiczna sprawia, że jesteśmy jednym z najchętniej wybieranych obiektów zarówno na wydarzenia biznesowe jak również wszelkie przyjęcia okazjonalne.
Charakter obiektu sprawia, że praca nigdy nie jest monotonna. Przyjazna atmosfera oraz wsparcie współpracowników sprawiają, że Hotel Windsor jest miejscem, w którym można rozwijać swoje umiejętności.
Dlatego jeżeli chcesz, aby praca nigdy Ci się nie nudziła, pragniesz pracować przy ciekawych wydarzeniach, oraz rozwijać się zawodowo, koniecznie dołącz do naszego zespołu jako:
- Wsparcie działu sprzedaży w bieżących obowiązkach;
- Wprowadzanie zamówień do system hotelowego;
- Wystawianie dokumentów;
- Opieka nad dokumentacją handlową;
- Koordynacja projektów i realizacja zleconych samodzielnych zadań;
- Tworzenie bazy danych.
- Wykształcenie min. średnie;
- Bardzo dobra znajomość programu Excel;
- Dobra organizacja pracy, skrupulatność;
- Umiejętność pracy w grupie;
- Racjonalne myślenie.
- Umowę o pracę;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole.