CO NOWEGO MOŻEMY ZROBIĆ RAZEM?
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1270
Co otrzymasz?
- umowę o pracę
- opiekę medyczną w LuxMed
- telefon służbowy
- kartę sportową
- możliwość awansu
- piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Przygotowywać miesięczne i kwartalne rozliczenia, na podstawie kontraktów z Klientami
- Monitorować jakość dostępnych narzędzi wspierających sprzedaż oraz je modyfikować zgodnie ze strategią i potrzebami
- Projektować nowe procesy z zakresu sprzedaży na potrzeby efektywnej współpracy z Klientami
- Analizować dane zawarte w systemach typu SAP, CRM, SFA, ECOD
- Współpracować z Klientami wewnętrznymi (Sprzedaż, Marketing, Trade Marketing, Finanse) oraz zewnętrznymi (Sieci Detaliczne, firmy świadczące usługi) w zakresie raportowania danych, analizie oraz przygotowywania rekomendacji procesów
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem agencji pracy
- 1-2 lata doświadczenia w analizach biznesowych, mile widziane w analizach danych sprzedażowych branży FMCG
- Bardzo dobrych umiejętności analitycznych, wnioskowania, kojarzenia i łączenia zależności miedzy danymi
- Bardzo dobrej, praktycznej znajomości MS Excel
- Poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania, skrupulatności oraz umiejętności pracy w dynamicznym środowisku
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
Co otrzymasz?
- umowę o pracę
- opiekę medyczną w LuxMed
- telefon służbowy
- kartę sportową
- możliwość awansu
- piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Przygotowywać miesięczne i kwartalne rozliczenia, na podstawie kontraktów z Klientami
- Monitorować jakość dostępnych narzędzi wspierających sprzedaż oraz je modyfikować zgodnie ze strategią i potrzebami
- Projektować nowe procesy z zakresu sprzedaży na potrzeby efektywnej współpracy z Klientami
- Analizować dane zawarte w systemach typu SAP, CRM, SFA, ECOD
- Współpracować z Klientami wewnętrznymi (Sprzedaż, Marketing, Trade Marketing, Finanse) oraz zewnętrznymi (Sieci Detaliczne, firmy świadczące usługi) w zakresie raportowania danych, analizie oraz przygotowywania rekomendacji procesów
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem agencji pracy
- 1-2 lata doświadczenia w analizach biznesowych, mile widziane w analizach danych sprzedażowych branży FMCG
- Bardzo dobrych umiejętności analitycznych, wnioskowania, kojarzenia i łączenia zależności miedzy danymi
- Bardzo dobrej, praktycznej znajomości MS Excel
- Poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania, skrupulatności oraz umiejętności pracy w dynamicznym środowisku
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2