Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Nadarzyn k. Warszawy
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, ponad 4500 placówek i ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Twoje zadania:
- ewidencja incydentów w bazie helpdesk
- pełnienie dyżurów informatycznych
- rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych
- wsparcie procesu zarządzania problemami
- rozwój i utrzymanie aktualności bazy wiedzy
- wsparcie procesów biznesowych
- utrzymanie ciągłości pracy systemów informatycznych Centrum Logistycznego
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia min. średniego (informatyka)
- znajomości systemu Windows 7 na poziomie administracji stacją roboczą
- podstawowej wiedzy dotyczącej zagadnień z obszaru sieci LAN/WAN
- znajomości aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym (Open Office, MS Office)
- umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
- zdolności analitycznego myślenia
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności w działaniu
- dyspozycyjności związanej z systemem pracy 3 - zmianowej
- odporności na stres i na pracę pod presją czasu
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- perspektywy rozwoju zawodowego w gronie profesjonalistów
- pracę w Centrum Logistycznym należącym do Spółki o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG
- niezbędne narzędzia pracy
- wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)