Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie firma zatrudnia blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak również w swoich filiach w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Udzielanie wsparcia, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych pracowników firmy.
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych.
- Rejestracja błędów i usterek zgłaszanych przez użytkowników.
- Instalacja i konfiguracja sprzętu i programowania.
- Wyższego wykształcenia (preferowany profil: informatyka).
- Mile widziane doświadczenie w zespole ServiceDesk.
- Znajomość systemów informatycznych (Windows, MS Office, MS Project).
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom zaawansowany będzie dodatkowym atutami).
- Samodzielności w działaniu.
- Bardzo dobrej organizacji pracy.
- Staranności w działaniu.
- Umiejętności współpracy w zespole.
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności.
- Atrakcyjny system motywacyjny.
- Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.