Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service” dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim
Wrocław
Zadania
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów IT
- Konfigurowanie, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z obszaru środowiska Windows, urządzeń sieciowych i aplikacji MS Office
- Analiza i diagnoza problemów w wewnętrznym systemie (software i hardware)
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami końcowymi
Wymagania
- Dobra znajomość języka niemieckiego oraz polskiego
- Podstawowe doświadczenie w konfiguracji PC i laptopów
- Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu Sieci Komputerowych, TCP/IP, MS Windows, Active Directory oraz MS Office
Atuty
- Umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Jednozmianowy czas pracy od poniedziałku do piątku
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość zaangażowania się w nasze społeczne projekty takie jak Hemmersbach Kid’s Family (www.kids-family.org)
- Buddy program, gruntowne wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak darmowy bus pracowniczy z centrum Wrocławia, kawa itp.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy.