S&T Services Polska jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT (Help Desk)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MSWIT/904999/05/17
Ofertę kierujemy do studentów/studentek uczelni wyższych na kierunkach informatycznych.
Zakres zadań:
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony)
- Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- Opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami
- Czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych
- Podstawowa administracja Active Directory
- Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT
- Współpraca z zewnętrznymi zespołami (w ramach grupy)
Nasze oczekiwania:
- Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracyjnym (mile widziana znajomość Linux)
- Znajomość sprzętu komputerowego i bieżących rozwiązań dostępnych na rynku
- Znajomość zagadnień sieciowych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B1)
- Podstawy programowania lub znajomość przynajmniej jednego języka skryptowego
- Mile widziane będzie doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja komputerów, laptopów)
- Dodatkowym atutem będą kursy/certyfikaty związane z informatyką – Microsoft, Cisco, a także znajomość SharePoint oraz Active Directory
Nasza oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności poprzez specjalistyczne szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, m. in. ścieżki certyfikacyjne MS, CISCO
- Przyjazna atmosfera pracy
- Wyjazdy integracyjne
- Dofinansowanie pakietu sportowego