Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Pracownik ds. Telewindykacji Pomorskie
Młodszy Specjalista ds. Windykacji

Młodszy Specjalista ds. Windykacji

Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
pomorskie, Miszewko k. Chwaszczyna
praca stacjonarna
2314 dni temu

Berendsen Textile Service, lider rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, ochronnej oraz odzieży do stref Cleanroom, mat podłogowych i urządzeń higienicznych, poszukuje pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Windykacji
Miejsce pracy: Miszewko k. Chwaszczyna
Nr ref.: WIND/2018
Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku będzie należało:
  • Monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów,
  • Prowadzenie negocjacji telefonicznych, korespondencji oraz harmonogramu spłat dla zadłużonych klientów firmy,
  • Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach z klientami,
  • Kontakt z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi i kancelarią prawną w zakresie prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych,
  • Sporządzanie raportów, zestawień oraz archiwizowanie dokumentów windykacyjnych,
  • Współpraca z działem handlowym, działem obsługi klienta i księgowością.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Min. 2-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku (windykacja),
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
  • Dokładność, systematyczność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Nastawienie na wynik,
  • Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pracę w kompetentnym, miłym zespole,
  • Motywacyjny system wynagrodzeń.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Berendsen Textile Service Sp. z o.o. z siedzibą w Żukowie 83-330 ul. Duńska 1. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email, lub pisemnie (na podany powyżej adres) we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Mając na uwadze powyższe prosimy o zawarcie w aplikacji rekrutacyjnej oświadczenia zgody na przetwarzanie danych. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Berendsen Textile Service Sp. z o.o. podanych w aplikacji rekrutacyjnej oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów przeprowadzenia projektu rekrutacyjnego.

Jeżeli chce Pan/Pani, abyśmy zachowali przesłane dokumenty również dla celów przyszłych rekrutacji, bardzo prosimy o dopisanie do swojej aplikacji poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Berendsen Textile Service Sp. z o.o. podanych w aplikacji rekrutacyjnej oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów przeprowadzenia bieżących i przyszłych projektów rekrutacyjnych.
 

Poznaj

Elis Polska

Dlaczego warto?

Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.

W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy Propozycja współpracy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...