ZADANIA:
- bieżąca analiza należności i monitorowanie płatności w zakresie zleconej grupy odbiorców
- wyjaśnianie z odbiorcami wszelkich niezgodności w należnościach
- negocjowanie porozumień i harmonogramów spłat należności
- przygotowywanie niezbędnych raportów i analiz z zakresu kontroli kredytu kupieckiego i zarządzania należnościami dla wyznaczonej grupy odbiorców
- archiwizacja i aktualizacja dokumentacji odbiorców
- budowanie długofalowej współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- inne prace wynikające z bieżącej obsługi zleconej grupy odbiorców
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia lub pokrewne
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- doświadczenie w windykacji telefonicznej
- znajomość prawnych aspektów windykacji
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność prowadzenia negocjacji
- doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
- samodzielność, elastyczność i inicjatywa w działaniu
- doświadczenie w pracy w firmie farmaceutycznej, mile widziane
- zainteresowanie obszarem służby zdrowia w Polsce - mile widziane
- znajomość systemu SAP CEP, mile widziane.
OFERTA:
- umowa o pracę na zastępstwo na okres min. 1,5 roku
- możliwość zdobycia doświadczenia w dużej organizacji z branży farmaceutycznej
- przyjazne i profesjonalne środowisko pracy
- dostęp do benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, pakiet Manpower Premium)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.