Unifeeder A/S jest dynamicznie rozwijającą się firmą logistyczną z międzynarodowym kapitałem z siedzibą w Aarhus w Danii, świadczącą usługi transportu kontenerowego na terenie Europy Północnej i Basenu Morza Śródziemnego. Od samego początku swojej działalności wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dostarczając im innowacyjne i efektywne rozwiązania w obszarze transportu i zarządzania łańcuchem dostaw.
Unifeeder A/S oferuje serwisy dowozowo-odwozowe (ang. feeder services) oraz żeglugi bliskiego zasięgu (ang. shortsea shipping) z portów hubowych (Rotterdam, Hamburg, Bremerhaven) do mniejszych portów Morza Północnego, Bałtyckiego oraz Śródziemnego i Czarnego.
W związku z nowymi wyzwaniami, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- Monitorowanie i kontrola należności.
- Stały kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi ukierunkowany na spłatę zadłużenia.
- Kontrola i uzgadnianie sald rozrachunków z klientami.
- Księgowanie i rozliczanie przychodzących płatności.
- Wystawianie faktur i księgowanie dokumentów.
- Generowanie raportów związanych z należnościami.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w firmie w zakresie odzyskiwania należności.
- Wykształcenia wyższego.
- Wcześniejszego doświadczenia w obszarze windykowania należności.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Bardzo dobrej znajomości arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel).
- Komunikatywności, umiejętności prowadzenia efektywnych negocjacji i przyjmowania postawy asertywnej.
- Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i umiejętności samodzielnego myślenia.
- Umiejętności pracy w zespole.
- Doskonałej organizacji pracy, dokładności i skrupulatności.
- Łatwości w przyswajaniu nowej wiedzy i gotowości do podejmowania wyzwań.
- Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji o międzynarodowych standardach.
- Wyjątkową atmosferę w młodym i zgranym zespole księgowości.
- Pełną wyzwań pracę w wielokulturowym środowisku i duże możliwości rozwoju.
- Pakiet socjalny.