Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Pracownik Helpdesk Wrocław
Młodszy specjalista ds. wdrożeń IT - Kadry Płace - Specjalista Helpdesk

Młodszy specjalista ds. wdrożeń IT - Kadry Płace - Specjalista Helpdesk

RECRUIT.PL GRAJEWSKI BARTOSZ
Wrocław
praca stacjonarna
2195 dni temu

Naszym Klientem jest producent oprogramowania finansowo-księgowego, który aktualnie poszukuje kandydata / kandydatki do pracy na stanowisku Młodszego specjalisty ds. wdrożeń systemów finansowo-księgowych / Wsparcie IT użytkowników systemów finansowo-księgowych. Osoba na tym stanowisku będzie pracować w dziale wdrożeń systemów finansowo-księgowych, gdzie będzie wspierać klientów korzystających z systemów oferowanych przez firmę.

Młodszy specjalista ds. wdrożeń IT - Kadry Płace - Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: MŁH/WW/08/2018
Zadania:
  • Praca jako specjalista - helpdesk przez rok - dwa, potem specjalista ds wdrożeń z systemami kadry - płace tworzonymi przez firmę
  • Wsparcie klientów korzystających z systemów oferowanych przez firmę (infolinia przychodząca pomocowa)
  • Udział we wdrożeniach i obsługa powdrożeniowa zarówno w siedzibie firmy jak i u klienta po okresie szkolenia
  • Doradztwo w zakresie zagadnień związanych z systemami (kadry i płace)
  • Prowadzenie szkoleń dla klientów (po nabraniu doświadczenia)
  • Praca w stałych godzinach 9 - 17 PN-PT, praca stacjonarna
Wymagania:
  • Mile widziane wykształcenie o profilu informatycznym lub ekonomicznym, średnie lub wyższe
  • Co najmniej podstawowa wiedza z zakresu księgowości / kadr i płac / wiedza lub zainteresowanie tymi zagadnieniami 
  • Atutem będzie doświadczenie (praca lub staż) na stanowisku związanym z obsługą finansowo-księgową / kadrowo-płacową lub doświadczenie w pracy na infolinii
  • Chęć pracy z systemami informatycznymi i pogłębiania wiedzy w tym obszarze
  • Chęć poznania systemów informatycznych wykorzystywanych w księgowości / kadrach / płacach
  • Dobra obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu MS Excel
  • Mile widziana znajomość baz danych, atutem będzie znajomość SQL
  • Otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Umiejętność pracy z klientem (firmy, komunikacja zdalna, telefoniczna)
  • Mile widziane prawo jazdy z uwagi na możliwe delegacje wdrożeniowe i szkolenia w przyszłości 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca PN-PT
  • Dobrze skomunikowane miejsce pracy Wrocław, Gaj, okolice Hubskiej / Armii Krajowej, ul. Jesionowa
  • Szkolenia m.in. szkolenia w zakresie baz danych, SQL, księgowości
  • Możliwość nauki i rozwoju zawodowego
  • Miła atmosfera i przyjazne warunki pracy (firma liczy ok. 40 osób, jest znikoma rotacja, praca w godzinach 9 - 17 lub 8 - 16)
  • Wynagrodzenie ok 3200 zł brutto podstawy, po szkoleniu wynagordzenie z premiami realnie 4000 - 5000 zł brutto (premie wdrożeniowe, dodatki)
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;