Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Specjalista ds. Szkoleń

    Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji Ochrony przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy w zakresie terenu położonego na obszarach...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Specjalista ds. projektu

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Leszno    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista senior / mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków weryfikacja wpływającej dokumentacji szkoleniowej, kontakt mailowy oraz telefoniczny z uczestnikami projektu, wprowadzanie danych do systemu, organizowanie dokumentacji projektowej, przygotowywanie wzorów dokumentów projektowych, przyjmowanie dokumentacji zgłoszeniowej.
  • Referent w Zespole Obsługi Prawnej - Sekcji Administracyjnej

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
  • Specjalista ds. Administracji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Specjalista ds. Administracyjnych Poznań
Młodszy Specjalista ds. ustalania uprawnień do świadczeń w Wydziale Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego

Młodszy Specjalista ds. ustalania uprawnień do świadczeń w Wydziale Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Poznań, Al. Niepodległości 16/18
4 900 - 5 000 zł brutto/mies.
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
491 dni temu

Ogłoszenie numer: 8407041, z dnia 2023-07-21

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
Ogłoszenie nr 123794 / 12.07.2023

Młodszy Specjalista ds. ustalania uprawnień do świadczeń w Wydziale Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego

Miejsce pracy: Poznań, Al. Niepodległości 16/18

Nr Ref.: 78/23

 

Opis stanowiska

Liczba stanowisk - 4
Wymiar etatu - 1
Status - nabór w toku
Miejsce pracy - Al. Niepodległości 16/18
Ważne do - 26 lipca 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze - od 4900,00 zł do 5000,00 zł brutto

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:
  • ustala koordynację oraz określa pierwszeństwo ustawodawstwa państwa właściwego do wypłaty świadczeń
  • prowadzi postępowania administracyjne dotyczące ustalania uprawnień do świadczeń rodzinnych i wychowawczego (przygotowuje projekty decyzji administracyjnych oraz pism informujących)
  • bierze udział w postępowaniach odwoławczych, analizuje składane odwołania, ponaglenia, przygotowuje pisma do organów odwoławczych
  • prowadzi i realizuje wnioski w sprawie świadczeń rodzinnych i wychowawczego, dokumenty z serii F z wykorzystaniem oprogramowania Sygnity
    współpracuje z instytucjami właściwymi i łącznikowymi państw objętych koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie wymiany informacji w przypadku osób przemieszczających się w granicach ww. państw i ubiegających się w tych państwach o świadczenia rodzinne w celu udzielania i pozyskiwania informacji niezbędnych do przeprowadzania postępowań w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych
  • współpracuje z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych pełniącym funkcję instytucji właściwej w zakresie świadczenia wychowawczego i Rodzinnego Kapitału Opiekuńczego w związku z udziałem Rzeczypospolitej Polskiej w koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w przypadku przemieszczania się osób między państwami objętymi koordynacją świadczeń
  • współpracuje z innymi instytucjami w Polsce, w tym: instytucjami zajmującymi się świadczeniami rodzinnymi i wychowawczym w kraju (OPS, GOPS, MOPS, itp.), instytucjami zajmującymi się ubezpieczeniami społecznymi (KRUS, ZUS), urzędami miast i gmin, innymi instytucjami (np. PUP, WUP) w celu pozyskiwania i udzielania informacji niezbędnych do zakończenia postępowania w sprawie świadczeń rodzinnych i wychowawczego
  • potwierdza formularze z serii E400 oraz sporządza dokumenty z serii F w przypadku osób ubiegających się o świadczenia rodzinne na terenie Państw Członkowskich UE, EOG lub Szwajcarii w celu udzielania instytucjom zagranicznym informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w kwestii uprawnienia do zagranicznych świadczeń rodzinnych

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego – tytuł I, tytuł II, tytuł III – rozdział 8; rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 r. dotyczącego wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego – tytuł I, tytuł II, tytuł III – rozdział 6
  • znajomość Decyzji nr F1 z dnia 12 czerwca 2010 r. dotyczącej wykładni art. 68 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 odnoszącego się do zasad pierwszeństwa w przypadku zbiegu praw do świadczeń rodzinnych; Decyzji nr H12 z dnia 19 października 2021 r. dotyczącej daty, którą bierze się pod uwagę przy ustalaniu kursu wymiany, o którym mowa w art. 90 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009
  • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy z dnia 7 lipca 2017 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodzin, ustawy z dnia 17 września 2021 r. o zmianie ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz niektórych innych ustaw, ustawy z dnia 17 listopada 2021 r. o rodzinnym kapitale opiekuńczym
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 czerwca 2019 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o przyznanie świadczenia wychowawczego oraz zakresu informacji, jakie mają być zawarte we wniosku, zaświadczeniach i oświadczeniach niezbędnych do ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 lipca 2017 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o przyznanie świadczenia wychowawczego oraz zakresu informacji, jakie mają być zawarte we wniosku, zaświadczeniach i oświadczeniach o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz zakresu informacji, jakie mają być zawarte we wniosku, zaświadczeniach i oświadczeniach o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych
  • znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2015 r. w sprawie wysokości dochodu rodziny albo dochodu osoby uczącej się stanowiących podstawę ubiegania się o zasiłek rodzinny i specjalny zasiłek opiekuńczy, wysokości świadczeń rodzinnych oraz wysokości zasiłku dla opiekuna
  • znajomość Kpa
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o służbie cywilnej
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętności analityczne
  • dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania czasem
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku: prawo, administracja, polityka europejska lub polityka społeczna
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej, w zakresie powadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność efektywnej komunikacji oraz rozwiązywania problemów

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracownikówDofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do kart sportowych
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
    Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/oswiadczenia_dla_kandydatow_do_pracy_w_wuw.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line, stacjonarnym lub w trybie hybrydowym.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna ofert
  • Test wiedzy
  • Rozmowa kwalifikacyjna
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Specjalista ds. Szkoleń

    Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji Ochrony przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy w zakresie terenu położonego na obszarach...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Specjalista ds. projektu

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Leszno    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista senior / mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków weryfikacja wpływającej dokumentacji szkoleniowej, kontakt mailowy oraz telefoniczny z uczestnikami projektu, wprowadzanie danych do systemu, organizowanie dokumentacji projektowej, przygotowywanie wzorów dokumentów projektowych, przyjmowanie dokumentacji zgłoszeniowej.
  • Referent w Zespole Obsługi Prawnej - Sekcji Administracyjnej

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
  • Specjalista ds. Administracji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...