Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
-
kontakt z klientami wypełniającymi formularz na stronie i zaproszenie ich na spotkanie do placówki
-
kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
-
podnoszenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych
-
kontakt z placówkami bankowymi
-
raportowanie wykonywanych zadań
-
wykształcenia min. średniego (mile widziane osoby będące w trakcie studiów zaocznych)
-
pracy w pełnym wymiarze godzin (pn-pt 8-16; 12-20)
-
nastawienia na realizację celów
-
umiejętności pracy w zespole
-
komunikatywności
-
zaangażowania, otwartości
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCO/ZF/08/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.