Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Trade Marketingu

Canpol Sp. z o. o.
Słubica B, ul. Graniczna 4, przy trasie S8
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
589 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Trade Marketingu
Miejsce pracy: Słubica B, ul. Graniczna 4, przy trasie S8
Opis stanowiska:
  • udział w przygotowaniu planu działań Trade Marketingowych dla wybranych kanałów sprzedaży
  • praca z danymi sprzedażowymi (analiza, wnioskowanie)
  • rekomendacja działań trade’owych na podstawie posiadanych danych dotyczących sytuacji rynkowej marek
  • opracowywanie planów promocji, ich prezentacja, wdrażanie oraz rozliczanie
  • weryfikacja metod obsługi lokalnych i sezonowych akcji promocyjnych, współpraca z agencjami, nadzór nad wyposażeniem i środkami POS
  • analiza i ocena efektywności pracy Działu Sprzedaży - akcje promocyjne, listowanie nowości, implementacja materiałów POS itd.
  • analiza asortymentu, miejsca sprzedaży, ekspozycji, ceny
  • opracowywanie metod maksymalnego wykorzystania potencjału sprzedaży u danego klienta dla poszczególnych produktów.
 Wymagania:
  • konieczne doświadczenie w pracy w podobnym obszarze odpowiedzialności
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (Excel oraz Ppt)
  • doświadczenie w pracy z bazami danych
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych
  • wykształcenie marketingowe
  • doświadczenie we współpracy z rynkami zagranicznymi będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie pracy z platformą sprzedażową B2B będzie dodatkowym atutem
  • dobrą znajomość języka angielskiego (B2)
  • mile widziana dobra znajomość języka rosyjskiego
Oczekujemy:
  • pasji wobec codziennej pracy
  • wysokiej proaktywności i samodzielności
  • optymistycznego nastawienia do pojawiających się projektów, nie boisz się napotykanych trudności
  • zaangażowania w pracę na rzecz osiągania sukcesów własnych oraz całego zespołu
  • samodyscypliny
  • wysokich umiejętności organizacyjnych
Oferujemy:
  • wynagrodzenie na czas - adekwatne do posiadanych kompetencji
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • pakiet sportowy i medyczny współfinansowany przez pracodawcę
  • pracę w młodym, sympatycznym i zaangażowanym zespole dla firmy o silnej pozycji międzynarodowej
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...