Do naszego zespołu poszukujemy obecnie Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
-
kontakt telefoniczny w odpowiedzi na przesłany formularz Klienta,
-
zapraszanie na spotkanie z Doradcą w celu zapoznania się z ofertą Banku,
-
kreowanie pozytywnego wizerunku Banku,
-
podnoszenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych,
-
kontakt z placówkami bankowymi,
-
raportowanie wykonywanych zadań.
-
wykształcenia min. średniego (mile widziane osoby będące w trakcie studiów zaocznych),
-
mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta,
-
dyspozycyjności i gotowości do pracy w systemie zmianowym,
-
nastawienia na realizację celów,
-
komunikatywności,
-
odporności na stres,
-
zaangażowania, otwartości.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/CCO/04/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.