Strategia firmy opiera się na zrównoważonym rozwoju, jest to również widoczne w relacji z naszymi pracownikami - wiele osób spędziło całe swoje życie zawodowe w Scania, pracując lokalnie i na całym świecie.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Co będzie należało do Twoich zadań?
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za nasze systemy sprzedażowe: testowanie, wprowadzanie zmian na podstawie informacji od sieci handlowej. Część Twoich obowiązków stanowić będzie również administrowanie wzorcami ofert i umów oraz tworzenie analiz i raportów. Będziesz więc w stałym kontakcie z Przedstawicielami Handlowymi w naszej sieci, działem IT w zakresie wdrażania i modyfikacji systemów oraz z fabryką w Szwecji – stąd swobodna komunikacja w języku angielskim jest niezbędna.
Niezbędna jest znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji zarówno pisemnej jak i ustnej. Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym lub na ostatnich latach studiów. Idealnie, jeśli masz analityczne nastawienie do pracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne. Niezbędna będzie też łatwość w nawiązywaniu kontaktów (również z obcokrajowcami) oraz nastawienie na samodzielność i konsekwencję w działaniu. Do tego mile widziana bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz prawo jazdy kat B (C+E będzie dodatkowym atutem).
Będziesz miał okazję zdobywać doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, z perspektywą rozwoju zarówno na tym stanowisku, jak i w innych obszarach. Jako stabilna firma z centralą w Szwecji, zadbamy o to, abyś czuł się w pracy, w zespole bardzo dobrze.
Poznaj
SCANIA POLSKA S.A.
Scania jest globalnym przedsiębiorstwem, sprzedającym produkty i świadczącym usługi serwisowe w ponad 100 krajach. Ponadto oferujemy usługi finansowe na wielu rynkach, a nasze zakłady produkcyjne znajdują się w Europie, Ameryce Południowej i Azji.Posiadając 44 000 pracowników całym świecie, Scania jest zawsze tam, gdzie potrzebują nas klienci. Siedziba firmy znajduje się w Södertälje. Naszym celem jest tworzenie produktów i usług precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klienta oraz maksymalne skrócenie czasu od fazy projektu do wprowadzenia gotowego rozwiązania na rynek.Podstawowe wartości Scania definiują kulturę firmy. Po pierwsze klient, Szacunek dla jednostki, Jakość - są ściśle powiązane, stanowiąc kierunkowskaz naszych działań i tworząc wartość dla udziałowców. Podzielamy podejście do myślenia i pracy, a każdy pracownik Scanii wnosi swój wkład w umacnianie i udoskonalanie firmy.