Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami B2C
- Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi firmy
- Utrzymywanie kontaktu z klientem zgodnie z naszymi standardami
- Kontakt posprzedażowy – do momentu pierwszej płatności (dalszym procesem zajmują się dedykowane zespoły w naszej firmie)
- Chęć zdobywania doświadczeń w sprzedaży i pracy z klientem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Otwartość na kontakt z klientem w formacie Direct (telefonicznie)
- Motywacja i zorientowanie na cel w osiąganiu wyników sprzedażowych
- Gotowość do pracy zmianowej w pełnym wymiarze godzin
- Min. wykształcenie średnie
- Biegła znajomość języka polskiego
- Doświadczenie w pracy z klientem bezpośrednio lub telefonicznie.
- Wynagrodzenie podstawowe od 4500 brutto + prowizje (1000 zł – 7000 zł)
- Płatne szkolenie wstępne o charakterze praktyczno-teoretycznym
- Możliwość awansu już po 3 miesiącach pracy
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, lekcję jęz. angielskiego)
- Ubezpieczenie grupowe
- Liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi oraz finsowymi
- Biuro w samym centrum miasta - dogodny dojazd z każdego miejsca w Warszawie.
- Płatne szkolenie wstępne o charakterze praktyczno-teoretycznym
- Strefa Chillu (bilard, piłkarzyki, konsola, ping pong, hamaki)
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Dofinansowanie do nauki języków
- Ubezpieczenie na życie
- Gry wideo
- Program Rekomendacji Pracowników
- Możliwość przyjścia do biura z psem
- Konkursy z nagrodami
- Inicjatywy dobroczynne
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze