- Bieżąca obsługa klientów - bezpośrednio, telefonicznie, mailowo
- Raportowanie i dokumentacja przyjęć oraz sprzedaży i rozliczeń wewnętrznych,
- Informowanie klientów/kierowców o zasadach poruszania się po zakładzie, prowadzenie rejestru szkoleń.
- Przygotowywanie informacji (zestawienia, raporty) wg potrzeb Przełożonego i innych działów
- Obsługa wagi/ programu wagowego i wystawianie dokumentów WZ
- Nadzór nad poprawnym przebiegiem załadunków wg procedur i norm bezpieczeństwa
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Sprzedaż aktywna telefoniczna
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Wykształcenie min. średnie lub techniczne
- Doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta lub administracją
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność, uczciwość
- Znajomość pakietów MS Office
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.