Szukamy osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Bolszewo
Od nas otrzymasz:
- Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Finansowe premie za pomysły usprawniające pracę i polecenia pracowników
- Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych w godzinach pracy
- Karty podarunkowe dla dzieci
- Kartę Multisport
- Bezpłatny parking
- Bilety do kina i filharmonii
- Rabat na nasze produkty
- Owoce w biurze
- Dodatek relokacyjny – jeśli to dla nas się przeprowadzisz
- Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych dla Twoich dzieci
- Bezpłatna opieka medyczna
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
TYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ/A:
- Obsługą zgłoszeń klientów indywidualnych za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, wiadomości chat oraz social media
- Udzielaniem klientom informacji o ofercie marki (produkty, ceny, dostępność), lokalizacjach współpracujących punktów sprzedaży marki
- Udzielaniem klientom informacji o statusach ich zgłoszeń (reklamacje, naprawy, zamówienia itd.)
- Budowaniem pozytywnego wizerunku marki PORTA
- Realizacją celów dostępności obsługi SL (Service Level)
- Realizacją celów jakościowych – satysfakcja klienta CSAT, poprawność merytoryczna, efektywność FCR (First Contact Resolution)
- Realizacją celów sprzedażowych – skuteczność sprzedaży (Sales per Hour)
IDEALNIE GDYBYŚ POSIADAŁ/A:
- Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i / lub obsłudze posprzedażowej / reklamacji
- Umiejętność pracy w zespole oraz chęć dzielenia się wiedzą, znajomość technik sprzedażowych
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (Call center, Contact Center)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
- Zmysł techniczny (umiejętność czytania rysunków i instrukcji montażu, instruktażu
- Doświadczenie w branży wykończenia wnętrz
Od nas otrzymasz:
- Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Finansowe premie za pomysły usprawniające pracę i polecenia pracowników
- Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych w godzinach pracy
- Karty podarunkowe dla dzieci
- Kartę Multisport
- Bezpłatny parking
- Bilety do kina i filharmonii
- Rabat na nasze produkty
- Owoce w biurze
- Dodatek relokacyjny – jeśli to dla nas się przeprowadzisz
- Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych dla Twoich dzieci
- Bezpłatna opieka medyczna
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
TYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ/A:
- Obsługą zgłoszeń klientów indywidualnych za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, wiadomości chat oraz social media
- Udzielaniem klientom informacji o ofercie marki (produkty, ceny, dostępność), lokalizacjach współpracujących punktów sprzedaży marki
- Udzielaniem klientom informacji o statusach ich zgłoszeń (reklamacje, naprawy, zamówienia itd.)
- Budowaniem pozytywnego wizerunku marki PORTA
- Realizacją celów dostępności obsługi SL (Service Level)
- Realizacją celów jakościowych – satysfakcja klienta CSAT, poprawność merytoryczna, efektywność FCR (First Contact Resolution)
- Realizacją celów sprzedażowych – skuteczność sprzedaży (Sales per Hour)
IDEALNIE GDYBYŚ POSIADAŁ/A:
- Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i / lub obsłudze posprzedażowej / reklamacji
- Umiejętność pracy w zespole oraz chęć dzielenia się wiedzą, znajomość technik sprzedażowych
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (Call center, Contact Center)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
- Zmysł techniczny (umiejętność czytania rysunków i instrukcji montażu, instruktażu
- Doświadczenie w branży wykończenia wnętrz