Warszawa
Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidysplinarnej grupie badaczy i deweloperów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie
i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży medycznej i/lub w Call Center)
- Energia i optymistyczne podejście do świata z nastawieniem na sukces
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
- Rzetelność, zaangażowanie i zorientowanie na cel
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie
- Obsługa MS Office
- Wynagrodzenie, z którego chcemy byś był zadowolony
- Elastyczne godziny pracy
- Bogaty wachlarz benefitów pracowniczych (refundacja wydatków związanych z ochroną zdrowia, sportem, edukacją a nawet rozrywką)
- Współudział w rozwoju firmy, która zmienia oblicze medycyny i duża możliwość pracy samodzielnej
- Pracę w miejscu, w którym cenimy siebie nawzajem i lubimy, gdy ktoś „wpada na pomysł"
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Dołączając do nas staniesz się częścią zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż naszego urządzenia PocketECG na terenie całej Polski.
Wspólnie ze specjalistami z dziedziny marketingu, sprzedaży i analizy danych EKG zajmiesz się tworzeniem rynku telemedycznej diagnostyki holterowskiej. Weźmiesz aktywny udział w rozwoju sprzedaży i poszukiwaniu nowych partnerów biznesowych.
- W pierwszym etapie (do około pół roku) będziesz odpowiadał/a za rozszerzanie współpracy z małymi i średnimi placówkami medycznymi poprzez telefoniczną weryfikację realizacji zawartych umów, a także za pozyskiwanie nowych klientów, definiowanie potrzeb i promowanie naszych produktów
- W drugim etapie współpracy (od pół roku do roku) zaczniesz brać udział w spotkaniach z klientami, współprowadząc prezentacje produktów i doradzając w zakresie proponowanych rozwiązań
- W trzecim etapie (po około roku) będziesz aktywnie budować bazę nowych klientów, samodzielnie przeprowadzać pilotaże wdrożeń produktów w placówkach medycznych, opiekować się klientem i dostarczać sugestie zespołowi odpowiadającemu za rozwój produktów