telefoniczna obsługa klientów i udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej,
wykonywanie dyspozycji i operacji finansowych na rachunkach klientów,
sprzedaż produktów bankowych,
realizowanie celów,
wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku banku.
jesteś komunikatywny/a i masz dobrą dykcję,
lubisz pracę z ludźmi,
kręcą cię zmiany i chcesz nauczyć się czegoś nowego w bankowym środowisku,
czas jest twoim przyjacielem, a nie złym doradcą,
potrafisz sprzedać „nie tylko długopis”
lubisz pracę w systemie zmianowym,
masz wykształcenie min. średnie,
dobrze obsługujesz komputer.
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
wynagrodzenie zasadnicze oraz premie miesięczne adekwatne do osiąganych wyników,
prywatna opieka medyczna, pakiet kulturalno – sportowy,
rozwój zawodowy – poszerzanie doświadczenia w zakresie obsługi procesów bankowych,
różnorodny charakter pracy – udział w projektach, konkursach i szkoleniach,
praca w nowoczesnej instytucji finansowej,
współpraca z profesjonalistami w myśl zasady „work hard, have fun”.