Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Aktywną sprzedaż nowych mediów / powierzchni reklamowych,
- Budowanie bazy klientów (reklamodawców),
- Bieżące kontakty i obsługa reklamodawców,
- Aktywną współpracę z pozostałymi działami Pionu Marketingu.
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, ekonomia, prawo, nauki społeczne)
- Komunikatywności, inicjatywy,
- Dokładności i samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (na stanowisku związanym ze sprzedażą nośników reklamowych będzie dużym atutem).
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej branży,
- Interesującą, pełną wyzwań pracę,
- Udział w ciekawych projektach marketingowych,
- Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.