Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki. Jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT. Jako Grupa Kapitałowa Asseco działamy w ponad 40 krajach na całym świecie (m.in. Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Bałkany, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Skandynawia, Izrael, Stany Zjednoczone, RPA, Nigeria, Rosja). Nasza firma to miejsce nowoczesne i przyjazne pracownikowi. Zatrudniamy około 18 tys. wysoko wykwalifikowanych specjalistów, w tym ok. 5 tys. w Polsce.
W związku z pracami rozwojowymi nad systemem AMMS, poszukujemy specjalisty, który dołączy do naszego zespołu serwisowego. Do jego zadań będzie należała:
-
Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych zgodnie z czasem reakcji
-
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu
-
Tworzenie dokumentacji użytkownika
-
Konsultacje telefoniczne
-
Bieżąca współpraca z działem rozwoju oprogramowania
-
Współpraca z siecią firm partnerskich
-
Analiza i modelowanie procesów biznesowych oraz projektowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe- informatyczne lub ekonomiczne
-
Wiedza z zakresu relacyjnych baz danych
-
Dobra znajomość języków SQL
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji
-
Prawo jazdy kategorii B
-
Komunikatywność
-
Bardzo dobra organizacja pracy
-
Samodzielność
-
Sumienność
Mile widziane:
-
Znajomość PL SQL
-
Umiejętność administrowania bazami danych Oracle
Oferujemy:
-
Pracę w jednej z czołowych firm branży IT w Europie
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych
-
Udział w realizacji największych projektów informatycznych w Polsce
-
Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia merytoryczne i językowe, prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych)