PKP Informatyka to dostawca nowoczesnych usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Service Desk
Miejsce pracy: Łódź
Departament Obsługi użytkownika, Zespół Service Desk
Opis zadań:
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od użytkownika
- współpraca z użytkownikiem
- nadzór nad aplikacjami
- wspomaganie użytkownika przy przetwarzaniu aplikacji
- monitorowanie pracy serwerów
- monitorowanie obsługi zgłoszeń
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne/informatyczne
- biegła obsługa komputera,
- znajomość pakietu Office: Word i Excel,
- umiejętność współpracy z klientem,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność komunikacji słownej i pisemnej,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w stresie,
- mile widziana znajomość narzędzia OTRS,
- mile widziane doświadczenie w pracy w Service Desk,
- silna motywacja do realizacji wyznaczonych zadań.
Oferujemy:
- odpowiedzialną rolę w firmie planującej dalszy, intensywny rozwój,
- współtworzenie sukcesu nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych w tym prywatną opiekę medyczną.