młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
PKP Informatyka to dostawca nowoczesnych usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Service Desk - staż
Miejsce pracy: Łódź
Praca w zespole Service Desk PKP Informatyka spółka z o.o.
Opis zadań:
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od użytkownika
Współpraca z użytkownikiem
Nadzór nad aplikacjami
Wspomaganie użytkownika przy przetwarzaniu aplikacji
Monitorowanie pracy serwerów
Monitorowanie obsługi zgłoszeń
Poznawanie wszystkich usług świadczonych Klientom przez PKP Informatyka
Poznanie infrastruktury PKP Informatyka, sposobu jej obsługi i funkcjonowania
Dążenie do maksymalizacji rozwiązanych osobiście zgłoszeń
Wymagania:
Biegła obsługa komputera
Znajomość pakietu Office: Word i Excel
Preferowana znajomość narzędzia OTRS
Umiejętność współpracy z klientem
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność komunikacji słownej i pisemnej
Umiejętność organizacji pracy własnej
Umiejętność pracy w stresie
Oferta skierowana do osób od III roku studiów
Oferujemy:
Chcesz być na topie z nowymi technologiami?
Pragniesz zrozumieć jak to jest przebywać w kulturze IT?
Zastanawiasz się jak to jest pracować wśród najlepszych speców IT na rynku?
A do tego każdego dnia super smaczna darmowa kawa mielona w maszynie oferującej 8 odmian do wyboru!
Najnowszy sprzęt!
Świetna atmosfera!
Zespół Service Desk pracuje w trybie zmianowym (12 godzin pracy, 24 godziny przerwy) przez wszystkie dni tygodnia przez cały rok. Można elastycznie dobrać godziny pracy. Preferowany czas to godziny nocne i dni wolne od pracy
Blisko wszędzie - nowoczesny biurowiec w centrum, parking rowerowy!
Możliwość otrzymania bonusowej karty na posiłki w GTC!
Nie ma co tracić czasu! Właśnie znalazłeś miejsce, gdzie możesz odbyć staż !
PKP Informatyka - myśl rozwojowo – dołącz do najlepszych!
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...