Najnowsze oferty pracy

  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik help desk Łódź
Młodszy Specjalista ds. Service Desk - staż

Młodszy Specjalista ds. Service Desk - staż

PKP Informatyka sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
3464 dni temu
PKP Informatyka to dostawca nowoczesnych usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.

PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:


Młodszy Specjalista ds. Service Desk - staż
Miejsce pracy: Łódź


Praca w zespole Service Desk PKP Informatyka spółka z o.o.

 

Opis zadań:
  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od użytkownika

  • Współpraca z użytkownikiem

  • Nadzór nad aplikacjami

  • Wspomaganie użytkownika przy przetwarzaniu aplikacji

  • Monitorowanie pracy serwerów

  • Monitorowanie obsługi zgłoszeń

  • Poznawanie wszystkich usług świadczonych Klientom przez PKP Informatyka

  • Poznanie infrastruktury PKP Informatyka, sposobu jej obsługi i funkcjonowania

  • Dążenie do maksymalizacji rozwiązanych osobiście zgłoszeń

Wymagania:
  • Biegła obsługa komputera

  • Znajomość pakietu Office: Word i Excel

  • Preferowana znajomość narzędzia OTRS

  • Umiejętność współpracy z klientem

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność komunikacji słownej i pisemnej

  • Umiejętność organizacji pracy własnej

  • Umiejętność pracy w stresie

  • Oferta skierowana do osób od III roku studiów

Oferujemy:
  • Chcesz być na topie z nowymi technologiami?

  • Pragniesz zrozumieć jak to jest przebywać w kulturze IT?

  • Zastanawiasz się jak to jest pracować wśród najlepszych speców IT na rynku?

  • A do tego każdego dnia super smaczna darmowa kawa mielona w maszynie oferującej 8 odmian do wyboru!

  • Najnowszy sprzęt!

  • Świetna atmosfera!

  • Zespół Service Desk pracuje w trybie zmianowym (12 godzin pracy, 24 godziny przerwy) przez wszystkie dni tygodnia przez cały rok. Można elastycznie dobrać godziny pracy. Preferowany czas to godziny nocne i dni wolne od pracy

  • Blisko wszędzie - nowoczesny biurowiec w centrum, parking rowerowy!

  • Możliwość otrzymania bonusowej karty na posiłki w GTC!

  • Nie ma co tracić czasu! Właśnie znalazłeś miejsce, gdzie możesz odbyć staż !

  • PKP Informatyka - myśl rozwojowo – dołącz do najlepszych!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)
 

Podobne oferty

  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...