- Zarządzanie projektami dotyczącymi rozwoju systemów sprzedażowych w ramach Działu Wsparcia Sprzedaży;
- Rozwój i utrzymanie systemów sprzedażowych;
- Opracowywanie koncepcji optymalizacji systemów sprzedażowych;
- Współpraca z różnymi działami firmy oraz dostawcami przy rozwijaniu systemów oraz monitorowaniu błędów;
- Odpowiedzialność za kreację i wdrożenie nowych projektów sprzedażowych;
- Odpowiedzialność za analizę wymagań biznesowych;
- Testowanie wprowadzanych zmian procesowych i systemowych.
- Doświadczenia w obszarze rozwoju systemów, aplikacji;
- Umiejętności analitycznych umożliwiających przełożenie wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne;
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych w relacjach biznesowych z innymi departamentami firmy;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Umiejętności rekomendowania usprawnień w systemach oraz procesach sprzedażowych;
- Samodzielności, kreatywności i pro aktywności w inicjowaniu zmian i wdrażaniu ich;
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów sprzedażowych - mile widziane.
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.